عرض مشاركة واحدة
  #19  
قديم 02-13-2014, 03:49 PM
 
السلام عليكم
بجد الموضوع رااائع بل اكثر من راائع
والله خليتينى استرجع زكريات كنت نسيتها من ثانى يوم ن1
المهم ما تذكرت غير موقفين لانهم على نفس المدرس :noo:
___
انا بعرف فى مدرستى بالهادئة عمرى ما تكلمت اثناء اى درس :madry:
المهم ... فى يوم من الايام لما كنت بالصف الثانى الاعدادى المدرس كان زى ما يكون قتل قتيل ولا شىء دخل الصف غاضب لدرجة لا توصف كان البنات بتشرب ماء مسك الزجاجة ورماها فى الحيط والماء وقع على البنات ههههه وفى بنت تانية كانت شاردة فاخرجها من الصف ..
فقلت بصوت المفروض هو يسمعه بوضوع " يالهوى مجنون " كل البنات بصو ليا فى حالة صدمة والاستاذ بصلى وانا طبعا مش عايزة انطرد من الحصة اول ما بصلى بصيت لصديقتى بجوارى وقلت لها " يالهوى انتى مجنونة هو ده حل المسئلة الصحيح " رجع الاستاذ يشرح الدرس وبعد هيك مشى ..

الموقف الثانى : كان ثانى يوم من الموقف الاول كنت بتكلم مع صديقتى على اى حصل امس ظليت انعت الاستاذ بالغريب وهو مش المفروض يعمل كده وكذا ..
المهم ببص وانا نازلة من على الدرج لقيته واقف بيبص قولتله " ازيك يا استاذ والله لسه كنت بجيب فى سيرتك " بصلى بغضب قولتله " بجيب فى سيرتك بالخير كل الى عاملته امبارح صح البنات يستاهلو ما فى احترام حتى لك كونك استاذ واقف ز1 "
المهم جرس الاستراحة دق فذهبت الى الصف انا وصديقتى وكنا حنموت من الضحك وبعد كذا اسبوع اجا طردنى من الصف وكنت ما تكلمت فسالته ليش قالى " مافيش احترام ابدا " هههههههههههه لسة متذكر

انتهى ... بجد موضوع قمة فى الروعة لما اتذكر شى جديد بنط عل الموضوع

دمتى فى حفظ الرحمن



__________________



رد مع اقتباس