عرض مشاركة واحدة
  #35  
قديم 01-07-2011, 10:21 PM
 
1-
أعتذر عن الإشارة لك في الرد السابق بصيغة الأنثي و ده خطأ غير مقصود ونتج من قلة تركيزي لأني في إمتحانات تلك الأيام وأفقد تركيزي كتيررررر . فأرجو منك تعديل ردي السابق بحذف حرف الياء والتاء من الكلمات .لأن التعديل وفقا لقانون المنتدي غير متاح لي إلا خلال ساعة فقط من كتابة الرد .

2-
أنا كنت أقصد في الرد الأول لي بموضوعك :
أن تقوم وتأتي لك و لنا ببحث شامل ( به معلومات كثيرة متنوعة وبسيطة و واضحة وسهلة الفهم و مدهشة وجذابة) عن القيادة الناجحة و سبل معالجة القائد للمواقف الحرجة والصعبة التي يقابلها في يومه سواء مع أفراد أسرته أو مع جيرانه أو مع موظفيه الذين تفكيرهم لا يصل إلي أبعاد الهدف الذي يرغب القائد في تحقيقه. و كذلك بصفة خاصة القيادة الناجحة في المجال الإقتصادي علي مستواه الشخصي أو الفردي أو علي مستوي شركته . وكيفية وخطوات التخطيط والإدارة بشكل سلس وناجح وبسيط للنجاح في خلق أفكار ناجحة تصلح أن تتحول إلي مشروعات صغيرة أو متوسطة ناجحة كبداية .
‏(‏ بس كده هذا فقطططططط ما كنت أقصده.. كتير عليك وعلينا الأمنيات دي ?? )
‏ ‏^ ر ^
أنا متخيل شكلك دلوقتي وذهولك بعد ما عرفت ما كنت أريد إيصاله لك .. و متخيل غيظك بسبب إني طماااااع أووووي في ما طلبت و رغبت توفيره في موضوعك هذا .. وبصراحة معاك حق لكن عذري الوحيد إنه طمع في الخير و ليس في الشر .

وأتمني أكون نجحت في إستفزار بنات أفكارك (تفكيرك ) لأساعد ولو بشكل بسيط في خلق موضوع حلو بيدك أنت .

وبصراحة كده أشعر أن من حقنا كأعضاء في المنتدي أن نعبر ونطلب أفكار إيجابية وناجحة ومثمرة و روشة و لذيذة تعبر عنها المواضيع .. و هذه مسئولية علينا جميعآ . وآسف إن أثقلت عليك بهذه الطلبات والرغبات الهائلة.. وإن شاااااء الله سأقوم بعمل مواضيع قيمة وجذابة وحلوة بعد إنتهاء إمتحاناتي.

وليلتك قشطة يا سيادة اللواء (هو إنت معاك رتبة ((لواء ))في الجيش ولا إيه يا عم ?! مش تقولنا علشان نباركلك طيب هههه)
‏ ‏^ ر ^
( ملحوظة هامة علشان متفاجئنيش إنك زعلت تاني : أنا كنت عاوز أكتب (((حضرتك ))) بدلآ من كلمة (إنت ) بس مش متعود عليها بصراحة وحاسس إنها ثقيلة مش عارف ليه ! جايز علشان متعود علي الإستفزاز وماليش في اللباقة كتير ههههه ربنا يستر ^ ر ^). ‏

التعديل الأخير تم بواسطة حمادة الزعيم ; 01-07-2011 الساعة 10:34 PM
رد مع اقتباس